Druga edycja koszalińskiego konwentu, a właściwie spotkań z fantastyką.
Informacje Ogólne
Propozycje programowe:
1/ Prelekcje i dyskusje
2/ Dział gier fabularnych
3/ Dział LARP-ów
4/ Konkursy
5/ Dział filmowy
6/ Turniej gry Magia i Miecz
7/ Dział gier karcianych
8/ Games Room
9/ Dział gier bitewnych i figurkowych
Organizatorzy Konwentu
Koszaliński Klub Fantastyki „SATHRA” http://sathra.pbwiki.com/
Koordynator:
Andrzej Krzyżanowski
Kontakt tel. 880-141-095,
poczta elektroniczna: shaidel@wp.pl
Szybki kontakt w sieci:
Łukasz „Cyber Killer” Korpalski
– cyber_killer@epf.pl; tel. +48 661 399 032
Koszty Konwentu
Akredytacja pełna (obejmująca uczestnictwo w konwencie od piątku do niedzieli i dwa noclegi):
25 zł
Akredytacja częściowa (bez noclegu):
piątek (17-22) 4 zł
sobota (8-22) 10 zł
niedziela (8-14) 4 zł
Uwaga:
Sobota jest dniem otwartym dla młodzieży szkolnej. Uczniowie szkół podstawowych i gimnazjów w sobotę w godzinach 10-18 mogą uczestniczyć w konwecie za darmo!
Osoby, które pragną nam pomóc w organizacji konwentu poprzez zrobienie punktu/ów programu są uprawnione do zniżek (za punkt programu uznajemy prelekcję, zgłoszoną sesję dla dowolnej drużyny, inną, ciekawą propozycję):
1 punkt programu – 30% zniżki
2 punkty programu – 40% zniżki
3 punkty programu – 50% zniżki
Uwaga:
Koszt akredytacji po zniżce nie może być niższy od ceny noclegu.
Noclegi:
Na terenie szkoły, w salach szkolnych, w godzinach 22:00-8:00
Jeden nocleg (z piątku na sobotę, lub z soboty na niedzielę) – 6 zł
Dwa noclegi (z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę) – 12 zł
Przedpłaty na pełną akredytację (przyjmowane do 21.05.2007):
Istnieje możliwość dokonania przedpłaty. Wiąże się to oczywiście z uzyskaniem zniżki – 5 zł. Zatem jeżeli nasz konwent na tyle Was zachęcił do siebie, że chcecie dokonać wcześniejszej wpłaty, to możecie w nim uczestniczyć za jedyne 20 zł.
(Konto podamy wkrótce)
Również przy akredytacji, osoby które dokonały przedpłaty muszą się zgłosić z potwierdzeniem wpłaty, lub wydrukiem z internetowego serwisu bankowego jeśli wpłacały przez sieć.
Postanowienia końcowe:
1/ Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania imprezy z przyczyn niezależnych.
2/ Poszczególne punkty programu mogą ulec zmianie.
3/ Niepełnoletni uczestnicy, którzy pragną pozostać na terenie konwentu na noc proszeni są o dostarczenie pisemnej zgody rodziców.
4/ Impreza 100 % bez alkoholu. Bycie nietrzeźwym, bądź wnoszenie alkoholu na teren konwentu powoduje bezwarunkowe usunięcie z terenu konwentu bez prawa zwrotu akredytacji.
Miejsce
Miejscem Konwentu jest Budynek Zespołu Szkół w Dąbrowie. Jest to trzy poziomowa szkoła z dużą salą gimnastyczną (służącą jako sleepingroom), pięknymi salami lekcyjnymi, i przestronnymi korytarzami (w czasie pierwszej edycji konwentu zajmowanymi przez bitewniaki oraz „Grę o tron”).
Sama Dąbrowa jest niewielka miejscowością jak gdyby wyjętą z któregoś ze światów fantasy. Zabudowania z cegły, dużo roślinności, nawet dojazd do szkoły to brukowana droga. A przy samej szkole niewielki Kościół. Gdyby jeszcze zamienić wdzierająca sie nieubłaganie nowoczesność na magie, miejsce to było by idealnym przykładem osady świata fantasy.
Terenem konwentu będzie wyznaczony obszar wewnątrz obiektu. Sala gimnastyczna, korytarze, wyznaczone klasy itd. Obszar budynku który nie będzie terenem konwentu będzie zamknięty, a przebywanie w jego obrębie będzie zabronione. Teren na zewnątrz budynku nie należy do terenu konwentu. Wyjątkiem jest boisko szkolne które może być wykorzystywane przy organizacji niektórych punktów programu (np. Larpy).
Konwent odbędzie się w dniach 25-27 maja 2007.
Program
Program został podzielony na sześć bloków. Dwa bloki prelekcyjne, blok konkursów, gamesroom, blok larpów oraz blok o nazwie Berserker, który będzie składał się z punktów programu przygotowywanych przez gości tuż przed konwentem, bądź w trakcie jego trwania. Poszczegulne bloki będą przypisane do konkretnych sal, a ich plan przedstawiony będzie w tabeli.
Oprócz punktów zawartych w blokach programowych jednocześnie będą odbywały się punkty programu nie związane z konkretnym miejscem konwentu. Będą to:
– konkurs „Polowanie na MG”
– sesje
Organizatorzy
Organizatorem Koszalińskich Spotkań z Fantastyką Feniks jest Koszaliński Klub Fantastyki SATHRA.
Koszty
Akredytacje obowiązujące w czasie trwania drugiej edycji konwentu Feniks to:
Akredytacja pełna (obejmująca uczestnictwo w konwencie od piątku do niedzieli i dwa noclegi):
25 zł
Akredytacja częściowa (bez noclegu):
piątek (17-22) 4 zł
sobota (8-22) 10 zł
niedziela (8-14) 4 zł
Uwaga:
Sobota jest dniem otwartym dla młodzieży szkolnej. Uczniowie szkół podstawowych i gimnazjów w sobotę w godzinach 10-18 mogą uczestniczyć w konwecie za darmo!
Osoby, które pragną nam pomóc w organizacji konwentu poprzez zrobienie punktu/ów programu są uprawnione do zniżek (za punkt programu uznajemy prelekcję, zgłoszoną sesję dla dowolnej drużyny, inną, ciekawą propozycję):
1 punkt programu – 30% zniżki
2 punkty programu – 40% zniżki
3 punkty programu – 50% zniżki
Uwaga:
Koszt akredytacji po zniżce nie może być niższy od ceny noclegu.
Noclegi:
Na terenie szkoły, w salach szkolnych, w godzinach 22:00-8:00
Jeden nocleg (z piątku na sobotę, lub z soboty na niedzielę) – 6 zł
Dwa noclegi (z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę) – 12 zł
Przedpłaty na pełną akredytację (przyjmowane do 21.05.2007):
Istnieje możliwość dokonania przedpłaty. Wiąże się to oczywiście z uzyskaniem zniżki – 5 zł. Zatem jeżeli nasz konwent na tyle Was zachęcił do siebie, że chcecie dokonać wcześniejszej wpłaty, to możecie w nim uczestniczyć za jedyne 20 zł.
Konto do przedpłat.
02 1140 2004 0000 3002 3928 3031
W tytule przelewu prosze wpisać „FENIKS2”
Również przy akredytacji, osoby które dokonały przedpłaty muszą się zgłosić z potwierdzeniem wpłaty, lub wydrukiem z internetowego serwisu bankowego jeśli wpłacały przez sieć.