Komentarz wkrótce…
Informacje Ogólne
Tegoroczna edycja Krakonu będzie utrzymana w konwencji „Kolory Magii” – począwszy od spektakularnych wyczynów szacownych magów z Ankh-Morpork, przez magię rodem z Hoghwartu, aż po magię miłosna średniowiecznych wiedźm.
Na Krakon zapraszamy wszystkich, którzy interesują się tematyką szeroko pojętej fantastyki. Fanów starszej daty na pewno zainteresują spotkania z pisarzami, redaktorami, wydawcami i fanami, prelekcje oraz dyskusje, jak również sporo zabawy. Dla „roleplejowców” przewidujemy wiele godzin wyśmienitej rozrywki u najlepszych w Polsce Mistrzów Gry. Natomiast stratedzy i karciarze, będą mogli wypróbować swoje siły w licznych turniejach.
Jeśli chcesz pomóc przy tworzeniu programu Krakonu 2007, napisz do nas:
– prelekcje: Gabriela
<MidMad> Zielińska lub <a
href=”mailto:szept1@poczta.onet.pl”>Paweł <Szept> Furman ;
– konkursy: Małgorzata Wilczyńska;
– LARPy: Marzena <Elma> Ples”
Miejsce
Krakon 2007 odbędzie się w Zespół Szkół Ogolnokształcących Nr 7 przy ul. Złoty Róg 30, oczywiście w Krakowie.
Z Dworca Głównego należy przejechać 10 przystanków linią tramwajową 4 lub 13 w kierunku Bronowic – 10 przystanków (przystanek WESELE).
Stamtad około pięciu minut piechotą.
Konwent rozpoczyna się w czwartek 25 stycznia 2007 roku o godzinie 15:00. Zakończenie konwentu odbędzie się w niedzielę 28 stycznia 2007 o godzinie 14:00.
Program
Tegoroczna edycja będzie utrzymana w konwencji „Kolory Magii” – począwszy od spektakularnych wyczynów szacownych magów z Ankh-Morpork, przez magię rodem z Hoghwartu, aż po magię miłosną średniowiecznych wiedźm.
Na Krakon zapraszamy wszystkich, którzy interesują się tematyką szeroko pojętej fantastyki. Fanów starszej daty na pewno zainteresują spotkania z pisarzami, redaktorami, wydawcami i fanami, prelekcje oraz dyskusje, jak również sporo zabawy. Dla „roleplejowców” przewidujemy wiele godzin wyśmienitej rozrywki u najlepszych w Polsce Mistrzów Gry. Natomiast stratedzy i karciarze, będą mogli wypróbować swoje siły w licznych turniejach.
Organizatorzy
Organizatorzy
Tegoroczną edycję Krakonu organizuje Galicyjska Gildia Fanów Fantastyki przy współpracy niezrzeszonego fandomu krakowskiego.
Koszty
Akredytacja na na tegoroczny Krakon kosztuje dużo mniej – jedyne 45 złotych (czyli tyle, co kilka piw, parę busterów kart, ze dwie tanie książki lub jeden dodatek do gry fabularnej).
Koszt „jednodniówki” wynosi 25zł za piątek i sobotę (dostępne tylko w te dwa dni).
Mistrz Gry po przeprowadzeniu dwóch, nie krótszych niż cztery godziny sesji (lub jednej ośmiogodzinnej), otrzyma zwrot części akredytacji w wysokości 20 zł.
Wszyscy uczestnicy muszą okazać dowód tożsamości (dowód osobisty, legitymacja, etc.), a osoby niepełnoletnie ponadto zgodę opiekuna.
Standardowo jak co roku spać można na terenie konwentu, na własnej karimacie i we własnym śpiworze. W szkole będzie czynny bufet, stołówka oraz sklepik z przekąskami i napojami. Zmotoryzowanym zostanie udostępniony parking.