Kolena impreza z cyklu znanych terenówek.
Informacje Ogólne
Zapraszamy wszystkich tych, co już wiedzą i znają, oraz tych, co jeszcze nie znają – na XVI edycję jednej z największych polskich gier terenowych – Orkon 2007. Jak co roku spotykamy się w lipcu w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej; tym razem całość imprezy odbędzie się w Łutowcu (informacja dla znających teren Orkonu: to ok. 3-4 km od Mirowa, w którym gościliśmy ostatnimi laty). Jak zwykle podstawą Orkonu będzie trzydniowa Gra Główna w rozwijającym się i dopracowywanym od lat świecie orkonowym. Nie zabraknie sztandarowego punktu programu, czyli „Gry dla tych, co pierwszy raz…”. Nowością będzie dwudniowa gra toczona również w świecie i w oparciu o mechanikę Gry Głównej. Dodatkowo pojawią się w programie krótsze LARPy o zróżnicowanej tematyce (włącznie z sequelem
zeszłorocznego debiutu „Techno Fantasy”).
Mimo dość napiętego programu mamy nadzieję, że uczestnikom wystarczy sił na wieczorne ogniska i nieodłączne komentowanie wydarzeń z gry, śpiewanie (mniej lub bardziej udane) oraz wspólną dobrą zabawę.
Jednocześnie nie możemy zagwarantować, że nocnej ciszy nie przerwie, wrzask Obcego rozprutego serią z PulseRifle albo paniczne nawoływania rozbijanego oddziału USCMC, ale to jak zwykle pozostaje w gestii graczy i niepisanej tradycji „nieoficjalnych” nocnych LARPów Alienowych.
Więcej informacji znajdziecie na stronie konwentu, a rejestrując się na forum poświęconym tej imprezie – http://forum.orkon.org/ – będziecie mogli także o nich podyskutować z innymi uczestnikami.
W imieniu ekipy organizującej jeszcze raz wszystkich zapraszam.
Program
Plan Orkonu 2007
– 10 lipca (wtorek) – Rozpoczęcie Orkonu 2007
– 11 lipca (środa) – Gra dla tych co pierwszy raz… ,,Baśnie i legendy Orkonu”
– 12 – 13 lipca (czwartek-piątek) – LARP ,,Midmor” – gra toczy się również przez część nocy
– 14 lipca (sobota) – LARP ,,Źle się dzieje w państwie Randers”
– 15 lipca (niedziela) – LARP ,,Ostatni sąd Bogów”, LARP ,,Na wieczną chwałę Monolitu”
– 16 lipca (poniedziałek) – LARP ,,Ogniem Karabinem i Mieczem” , w nocy Kłoda 7 – ,,W krainie Rogatego Króla”
– 17 lipca (wtorek) – dzień przerwy
– 18 – 20 (środa – piątek) lipca – Gra główna
– 21 lipca (sobota) – Rozjazdy
Organizatorzy
Organizatorem konwentu jest Śląski Klub Fantastyki przy współpracy Fundacji Elementarz.
Piotr Gawron – główny koordynator
Przemysław 'Przem’ Głomb – główny twórca scenariusza
Michał 'Misiek’ Cholewa – twórca scenariusza
Magdalena Kotowicz – twórca scenariusza
Wojciech 'Bestia’ Koźliński – koordynator
Paweł Ociepka – główny twórca mechaniki
Krzysztof 'Mały’ Samek – koordynator, twórca mechaniki, kontakt z uczestnikami
Andrzej 'Katu’ Szelc – twórca mechaniki, kontakt z uczestnikami
'Sekta’ – szef ochrony
Koszty
Aby uczestniczyć w dowolnym punkcie programu konwentu należy wykupić akredytację.
Koszt konwentu przy płaceniu na miejscu, to 75 złotych.
Koszt konwentu w przedpłacie, to 60 złotych.
Jeżeli ktoś nie chce brać udziału w całym konwencie, to może na miejscu uiścić opłatę 10 złotych za jeden dzień, do maksymalnie czterech dni.