Przede wszystkim konwent figurgowy. Przy okazji sejse rpg i troche prelekcji fantastycznych.
Informacje Ogólne
Gdyńskie kluby fantastyki Acheron, Collaps i Cavum Terrae, oraz Gdański klub Snot i Alkor zapraszają w dniach 14 – 16 stycznia 2005 na dni fantastyki pod nazwą TrójFikcje-GdyniKon 2.
Impreza, jak poprzednie organizowane przez nasze kluby konwenty odbędzie się w ognisku młodzieżowym YMCA Gdynia ul. Żeromskiego 26. Początek imprezy w piątek o godz. 16, sobota i niedziela od 11 – 20 godz. Wstęp na wszystkie dni jedyne 5 zł, chyba że jesteś Mistrzem Gry, wtedy zgłoś się wcześniej do koordynatora telefonicznie-numer poniżej.
Osoby chcące wnieść coś od siebie do imprezy mogą się odezwać pod adresem lorddar@wp.pl
W razie jeżeli impreza się powiedzie, osoby które coś przy niej zrobią ( np. przesuną stół, lub choćby krzesło w ramach pracy w dziale porządkowym ) będą mogły się później chwalić mianem współorganizatorów, co jak balsam potrafi działać na ego. Jeżeli natomiast konwent zakończy się kompletnym fiaskiem anonimowość dla współpracowników gwarantowana.
Miejsce
Ognisko młodzieżowe YMCA Gdynia ul. Żeromskiego 26.
Program
W programie:
==>Ogólnopolski zlot turniejowy – figurkowych gier bitewnych pod nazwą Snotcon:
==>Warhammer 40.000, Warhammer Fantasy Battle, Lord of the Rings
==>Pokaz nowej edycji Warhammer Fantasy Battle, oczywiście chodzi o pokaz nowej edycji RPG. Bitewniakowy Warhammer posunął się daleko do przodu, powstało w nim wiele ras, i ulepszeń, ostatnio wyszły też nowe zasady. Warhammer RPG pozostał w tyle, jego twórcy wreszcie postanowili wprowadzić i w nim zmiany i rozwinięcia. W tym właśnie temacie odbędzie się wiele prelekcji i pokazów sesji RPG w nowej wersji Warhammera.
==>Turnieje karcianek: Magic, Star Wars, Warcry,
==>pokaz promujący karciankę Wars
==>turnieje na konsole Playstation 2,
==>nowości filmowe, prelekcje o tematyce fantastycznej,
==>konkursy, dział komiksowy
==>odbędzie się turniej francuskiej gry bitewniakowo-karcianej Konfrontacje.
==>Gry z podziałem na role: RPG, LARP
Sesje RPG odbędą się w systemach:
– Warhammer
– Wampir
– Wiedźmin
– Star Wars
– Łowcy
– Call of Cthulhu
– Frankenstein
– Cyber Punk
– Earth Dawn
– AD & D
– Neuroshima
– Arkona
– Autorskie połączenie Cthulhu z Cyber Punk
Jeżeli przyrzeczenia osób, które się podjęły zrobienia Larpów zostaną przez nie wypełnione, a śluby które złożyli na krew swych najbliższych dotrzymają, to LARP-y odbędą się w światach:
– Wampir Maskarada, może też Mroczne Wieki, osoby chcące brać udział w zabawie powinny przynieść ze sobą przebrania odpowiednie dla klanów, bliższe szczegóły niebawem. osoby chcące brać udział w zabawie powinny przynieść ze sobą przebrania odpowiednie dla klanów, Tremere, Brujah, Toreador, Assamitów, Giovanni, Ventrue. Akcja toczy się w Gdyni w czasie obecnym, władca pragnie udać się na spoczynek, przedtem musi przekazać władzę, synowi. Tu zaczynają się schody, bo księcia otaczają prawie sami wrogowie, w wyniku czego wszystkie kołki w sklepie na rogu są już wyprzedane. Jeżeli chcesz zobaczyć czy zjazd klanów w domenie zakończy się upadkiem władcy, czy może jakimś cudem biedak przetrwa, to czuj się zaproszony synu Kaina. Bukmacherzy obstawiają 1 do 100 że ktoś zdejmie ciężar władztwa z barków strudzonego Księcia, i wyśle go na emeryturę.
– Frankenstein, uniformy i sprzęt to staromodne ubrania, poniszczone łachy, bandaże, śrubki z nakrętkami itp. rekwizyty tworzące atmosferę, jaka roztacza się w około istot pokrzywdzonych przez doktora szaleńca, odrzuconych poza margines społeczeństwa. Śrubki z nakrętkami są obowiązkowe, nieszczęśnicy ( czyli gracze ), którzy wyszli z pod skalpela i są po przeróbkach komunikować będą MG, jak mocno dokręcają sobie, owe przeróbki ( wpływa to na ich możliwości działania i zachowanie ).
– Legenda Pięciu Kręgów, przebrania do przyniesienia to rzeczy kojarzące się z dawnym dalekim wschodem ( Chiny, Japonia ). Dobrze więc zaopatrzyć się w kimona, jakieś wdzianka uprzednio gwizdnięte karatece czy dżudoce, a które zwykli oni nosić podczas treningu( przepraszam ale nie wiem jak to się nazywa ). Ogólnie mogą być powłóczyste szaty, oprócz tego, przydatne będą atrapy broni białej z tamtych rejonów, jeżeli ktoś chce odgrywać wojownika ( taki podręczny zestaw do harakiry mile widziany ).
Więcej szczegółów u MG na TIRze znanego jako Szept Nocy
– Warhammer i Wiedźmin, przebrania adekwatne do świata, czyli stroje wojów, podstawowe artefakty to atrapy mieczy, toporów i kufle
Organizatorzy
koordynator: Dariusz Perszewski tel.608-854-530
zastępcy: Grzegorz Arabczyk, Patrycja Tkaczyk,
Marcin Radziun, Jakub Grabowski
-zapisy na turnieje bitewne: Sławomir Seta – tel. 506-495-914
-zapisy na turnieje Star Wars, warcry: Marcin Radziun tel. 606-375-082
-zapisy na turnieje Magic: Iwona Wierzymska tel. 781-11-80501-563-066
Główny sponsor Urząd Miasta Gdyni
Patronat medialny Nowa Gildia