Konwent na Zamku Bolków. Wiecej wkróce.
Informacje Ogólne
Bractwo Rycerskie Zamku Bolków, Muzeum Zamku Bolków oraz Karkonoska Frakcja Fantastyki mają zaszczyt zaprosić Zielonogórski Klub Fantastyki „Ad Astra” do współpracy przy organizacji
i udziału w „I KONWENCIE FANTASTYKI NA ZAMKU BOLKÓW”.
Planowany termin to 22 – 24 czerwiec 2007.
Zamek oferuje moc niezapomnianych wrażeń oraz niepowtarzalny klimat.
Gwarancję spokoju i bezpieczeństwa uczestników stanowi nasze wieloletnie doświadczenie w organizacji imprez masowych (turnieje rycerskie, konwenty fantastyki, Castle Party).
Zamek Bolków zapewnia:
1. Miejsce na polu namiotowym (dostępnym wyłącznie dla uczestników konwentu);
2. Odpowiednie warunki sanitarne (toalety, prysznice);
3. Gorący posiłek raz dziennie;
4. Bufet;
Ponad to:
1. “Klimatyczne” zakątki dla wszelkich systemów RPG;
2. Stoły do systemów bitewnych (standardowe 4′, nie mniej niż 20 sztuk);
3. Stoliki do wszelkich gier karcianych, oraz do rozgrywania sesji;
Bractwo ze swej strony oferuje:
1. Nagrodę główną konwentu – “SZUWAROWY MIECZ”
2. Profesjonalne pokazy walk rycerskich;
3. Prezentacje broni białej (miecze, szable, pałasze, sztylety …), drzewcowej (piki, partyzany, halabardy …), obuchowej (maczugi, młoty, buzdygany …), palnej (czarnoprochowa,
luki, kusze …);
4. Demonstracje i prezentacje uzbrojenia ochronnego (zbroje płytowe, kolcze …) okresu Średniowiecza i wczesnego Renesansu;
5. Życie obozowe (stroje średniowieczne, namioty i sprzęty “z epoki”, gotowanie na ognisku …);
6. Pokazy dawnych mistrzów rzemiosła (kowal, płatnerz, garncarz, papiernik …);
7. Tańce, gry i zabawy plebejskie;
W planie konwentu między innymi:
1. Pokazy walk rycerskich;
2. Pokazy tańca średniowiecznego;
3. Fireshow;
4. Nauka wspinaczki i zjeżdżania na linie;
5. Gry terenowe w konwencji fantasty i horror;
6. Występ zespołu muzycznego;
7. Turniej w grę bitewną „Warhammer Fantasty Battle”;
8. Turniej w grę bitewną „Lord of the Rings”;
9. Prezentacje gier fabularnych I bitewnych;
10. Turniej w grę karcianą „Magic the Gathering”;
11. Konkurs na najlepiej pomalowaną figurkę;
12. Nauka tańców dawnych;
13. Konkurs na najlepszy strój;
14. Prelekcje dotyczące zagadnień związanych z szeroko pojętą fantastyką i historią;
15. Pokazy filmowe;
16. Stoiska z grami, akcesoriami do gier, książkami;
17. Ciągła możliwość gry na terenie zamku;
18. Spotkania z pisarzami, autorami i wydawcami gier;
19. Możliwość wystawienia własnego stoiska;
20. Sobotnia biesiada rycerska;
21. Nocleg na zamku.
Powyższe punkty mogą ulec zmianie, część z przygotowanych atrakcji może się nie odbyć bądź też lista ta może ulec powiększeniu. Organizatorzy nie ponoszą konsekwencji za zmianę harmonogramu.