Orkon

3

Mirów, 2006

Data rozpoczęcia: 2006-07-18
Data zakończenia: 2006-07-28
Miejscowość: Mirów

Cena: 70 zł

O imprezie:
Komentarz Redakcji

Jedna z najstarszych i największych ternówek w Polsce. Podczas półtoratygodnia imprezy odbędzie się kilka LARPów jednodniowych oraz 3-dniowa gra główna. Orkon ja grę terenową przystało toczy się w terenie otwartym, a jego uczestnicy mieszkają na łonie natury – pod namiotami.

Jakub 'borg' Rzepecki

Informacje Ogólne

Serdecznie zapraszamy na
Orkon 2006

wstępny termin imprezy: 18 – 28 lipca
miejsce: Mirów, Jura Krakowsko-Częstochowska


Miejsce

Jak dotrzeć na Orkon?

To bardzo proste : Mirów znajduje się na 19°28′ E – 50°37′ N :-)

Jeżeli nie wiesz jak dotrzeć mając współrzędne to:

Po pierwsze musisz dostać się do Myszkowa lub do Zawiercia ( polecam pociągi ).
Z Myszkowa autobusem PKS możesz dojechać do samego Mirowa
Możesz też z Myszkowa lub z Zawiercia, PKS’em dojechać do Kotowic i przejść się 5 km do Mirowa.

Na miejscu:

Obozujemy na polu namiotowym, na którym znajduje się hydrant z woda (koszt wynajmu pola i wody wliczony w cenę imprezy).

Zazwyczaj pola namiotowego pilnuje cały czas Straż Orkonowa (dzień i noc), gdyż nie wszyscy miejscowi zawsze byli nastawieni do tej imprezy pozytywnie (czasami zdarzały się kradzieże), tak wiec lepiej swoich co cenniejszych rzeczy pilnować. Niemniej bez przesady, taki to już urok wakacji pod namiotami. :)

W razie nieprzewidzianych wypadków, zawsze jest jakaś apteczka na miejscu, jak również telefony do okolicznych szpitali i innych publicznych instytucji.

W okolicy znajdują się, 2 knajpy, 2 sklepy, parking i latryny. Knajpy czynne są zazwyczaj przez cały tydzień, także o zaopatrzenie martwić się nie trzeba. Można na miejscu zjeść coś ciepłego, czy napić się kawy. Czasami da się tam zaopatrzyć we wrzątek, bo na luksus dostępu do prądu na polu nie ma co liczyć. W barach można też, po znajomości podładować czasem komórkę jeśli ktoś ma taką potrzebę.

We wsi rozwinęła się dość prężnie tzw. „agroturystyka”. :) Za drobną opłatą, można zakosztować luksusu ciepłego prysznica i zmyć z siebie, w domowych niemalże warunkach, całodzienny bród. Niestety sensownej rzeczki czy jeziora, próżno w najbliższej okolicy szukać.


Program

18 lipca wtorek Rozpoczęcie Orkonu LARP Mundialowy
19 lipca środa LARP dla tych co pierwszy raz…
20 lipca czwartek LARP „Zasłona”
21 lipca piątek LARP „Pogranicze w ogniu”
22 lipca sobota LARP „D&D”, LARP „Uczta Jednorożca” (nocny)
23 lipca niedziela LARP „W cieniu wieży”
24 lipca poniedziałek L.O.T.R. – Larp Operacyjno Taktyczny Randers, LARP „Goblon”, LARP „Kłoda” (nocny)
25 lipca wtorek Dzień (teoretycznie) wolny :)
26 lipca środa Gra główna
27 lipca czwartek Gra główna
28 lipca piątek Gra główna

Tradycją Orkonu są różnego rodzaju konkursy niezapowiedziane LARPy nocne, tak wiec nie jest powiedziane że cześć tych ‚lżejszych’ pod względem oficjalnego programu dni, nie będzie wypełniona różnymi niespodziankami.

Bliższe informacje na temat godzin rozpoczęcia poszczególnych punktów programu podane zostaną na miejscu.


Koszty

Koszty Akredytacji
Koszt akredytacji za cały konwent dokonanej na miejscu wynosi 70 zł

W przypadku, gdy ktoś nie chce lub nie może uczestniczyć w całym konwencie, koszty przedstawiają się następująco:
– uczestnictwo w Grze Głównej wynosi 40 zł
– za każdy dzień oprócz GG wynosi 5 zł
Jest to spowodowane faktem, że większość kosztów, związanych z Orkonem, pochłania Gra Główna

Przedpłaty
Koszt akredytacji za cały konwent dokonanej w terminie do 15 czerwca wynosi 50 zł.

Osoby dokonujące przedpłat proszone są o podanie imienia lub pseudonimu, który chcą mieć wydrukowane na znaczku-identyfikatorze. Jest to (obok niższej ceny oczywiście J) jeden z przywilejów dla osób dokonujących przedpłat: imiennie podpisane znaczki orkonowe J Oczywiście, jeśli ktoś nie chce mieć imiennie podpisanego znaczka, wystarczy powiedzieć J

Przedpłaty (przekazem pocztowym) przyjmujemy na adres:

Aleksandra Tomicka
Osikowa 9/2
01-928 Warszawa

Koniecznie z dopiskiem „Orkon’06” i nazwiskami osób, które przedpłaty dokonują

Co należy ze sobą wziąć
– dokument tożsamości
– namiot
– śpiwór
– żarcie (bądź kasę na papu :-)
– strój
– bezpieczną broń (chyba że nie… :-)
– przyda się też zegarek i długopis

Osoby niepełnoletnie

Osoby niepełnoletnie muszą mieć pozwolenie od rodziców, oraz opiekuna który weźmie za nie odpowiedzialność w trakcie trwania imprezy. Osoby poniżej 15 roku życia nie mogą uczestniczyć w samej grze.


Podziel się.