New Age: Krwawi Rekruci – zapowiedź

0

Zbrodnicze syndykaty, potężna masoneria, wszechobecna mafia, tajemnicze eksperymenty, stukot maszyn parowych… A w samym środku Ty! Opowiedz swoją legendę we wspaniałym, steampunkowym świecie New Age!

Tego lata już po raz trzeci gracze z całej Polski będą mogli zanurzyć się w niesamowitym świecie Science-Fiction-Steampunk, którym jest Zakazany Kontynent na trzeciej edycji LARPa terenowego pt.: „New Age: Krwawi Rekruci”. Gra odbędzie się 3-5 sierpnia 2012 w ośrodku harcerskim w Borowianach k. Tarnowskich Gór (Śląsk) i zapowiada się naprawdę wyjątkowo.

Wyjątkowy świat gry (jest to jedyny duży LARP terenowy w Polsce w tej konwencji), niezwykły styl (filmowość akcji) oraz unikalne podejście do postaci (bohaterstwo dla każdego), obiecują naprawdę wielki spektakl.

Warto wspomnieć, iż organizatorami gry są tegoroczni zwycięzcy nagrody „Złote Maski” za najlepszego gracza (Mikołaj Wicher) oraz za najlepszy scenariusz LARPowy (Dominik Dembinski).

Więcej informacji na temat imprezy znaleźć można pod adresem http://newage.larp.pl Na zakończenie zaś wstęp fabularny do tegorocznej edycji:

Pierwszy sierpnia roku 2012.
Północ.

Dźwięk dwunastego uderzenia dzwonu w Confederation State Building odbił się echem od secesyjnych fasad, żelaznych kolumn oraz syntetycznych włókien tworzących większą część powierzchni zeppelinów stacjonujących nad stolicą cywilizowanego świata – Louisianą. Pomimo późnej godziny, miasto, oświetlone jasno świecącymi latarniami gazowymi, bogato zdobionymi dachami wieżowców i migoczącymi bilbordami LCR Radio i Catl Cola, nie śpi. Ulice zapełnia niespokojny tłum, automobile przemierzają arterie miasta, usiłując odnaleźć najszybszą drogę wylotową z metropolii, zaś Plac Słoneczny, jeden z mniejszych parków miasta, po raz pierwszy zdaje się w pełni odpowiadać swojej nazwie, wynurzając się spomiędzy budowli rzucających wieczny cień. Migoczące koguty automobilów policyjnych, rzucane z fasad wieżowców na plac snopy skupionego światła reflektorów i spanikowana gawiedź, oświetlająca sobie drogę lampami naftowymi oraz zapalniczkami, przepełnia niewielką przestrzeń rażącym blaskiem. Spośród świateł wynurza się sczerniały, miejscami jeszcze płonący kontur człowieka, przywiązany łańcuchami do Kolumny Sprawiedliwości.

Gwałtowne przemiany polityczne zachodzące w Gildii Architektów, spowodowane serią artykułów “Tajemnica Chaski Ito” opublikowanych w Louisiana Times, i trwająca od listopada 2011 roku wojna domowa z ruchem separatystów na obszarze Wicekanclerstwa Misore, w sierpniu 2012 roku ostatecznie przerodziły się w jeden duży konflikt. Harrisburg, Allenton, Misore, Louisiana – gdy metropolie stały się polem bitwy, prawdziwa polityka przeniosła się w głąb lądu…

Tírard to jedna z wiosek, w których w XVI wieku narodziła się idea Konfederacji Louisiańskiej. Tradycyjnym rzemiosłem potomków Paracelsusa, alchemią, do dziś para się kilkudziesięciu mieszkańców; z jednej strony kościół, z drugiej lokalna loża Architektów konkurują o swoje trzódki, a pod pojęciem poważnej polityki rozumie się wieczór w Klubie Gentlemana przy brandy i cygarze.

Nikt nie mógł przewidzieć zmian, jakie wstrząsnąć miały spokojnym, wręcz sennym Tírard, w którym dotychczas największą aferą był romans najmłodszych potomków dwóch kupieckich rodów, od wieków kłócących się o tytuł mera tej małej mieściny.

Przybycie oddziału Krwawych Rekrutów, pacyfikacja separatystów, wybuch podziemnego laboratorium niedaleko wioski, tajemnicze zniknięcia – wydarzenia zaczęły prześcigać jedno drugie, jakby ktoś włożył wiele starań w to, aby żadne niewygodne szczegóły nie zdążyły dotrzeć do mediów…

Cokolwiek skrywa Tírard, Zakon Światła nie jest jedyną siłą, pragnącą to zdobyć…

Podziel się.